Online zichtbaar worden
als ZZP'er of MKB'er

Ik heb een mooi product of dienst en wil meer klanten online naar me toetrekken.

(En SEO uitbesteden is nu nog te duur)

1

glasheldere strategie

3

videocalls

€ 399

Tijdelijke prijs

ZZP & MKB

Voor

Nederlands

Taal

Weinig geld, wel tijd

Online marketing en SEO zijn niet goedkoop om uit te besteden (hier zie je de prijzen). Dat komt doordat er veel tijd in gaat zitten. Ook moet een marketeer continue zelf zijn of haar kennis bijspijkeren. 

De ontwikkelingen gaan hard. Kijk maar hoe hard het met AI gaat. Dat heeft invloed op SEO en marketing. Samen, want ze horen bij elkaar.

Als je net start met je bedrijf, heb je het geld vaak nog niet om SEO uit te besteden. Veel kleine ondernemers doen dan een klein beetje. Dat werkt vaak niet.

Het werkt alleen als je het meteen goed doet

SEO op zich bestaat niet meer. Dat komt omdat Google (en andere zoekmachines) hun informatie overal vandaan halen, ook van sociale media.

 

Je moet een autoriteit worden. En laten zien dat je dat bent. Online.

 

Dat betekent dat SEO een heleboel verschillende stapjes is.

 

Allereerst moet je website goed in elkaar zitten. De techniek moet kloppen, er moet logica in zitten en er moeten slimme interne links zijn (je eigen pagina’s verwijzen naar elkaar). 

 

Dan moet je content goed zijn. Maar met alleen goede SEO-teksten kom je er niet.

Ik herhaal. Met alleen goede SEO-teksten kom je er niet. 

 

Als je die al hebt. Zonder die technische basis en andere slimme content (beeld, video, audio, soms maps, noem maar op) win je er geen klanten mee.

Zij groeiden met mijn hulp

We nemen de online wereld over met meer vuur dan Daenerys in King’s Landing

Als je kiest voor een samenwerking voor Citroengroen kies je in eerste instantie voor mij, Amy. Aangenaam. 

Aan de slag

Niets doen kan. Maar dan komen er online ook geen klanten bij. Terwijl je website een heerlijke lead magnet kan zijn. 

 

Kost tijd, maar dan heb je ook wat.

 

Hoeveel tijd, hoor ik je denken? Komt ‘ie weer: it depends. Hoe oud is je website? Welk vakgebied zit je, wat doet de concurrentie? Is de techniek al op orde (en slecht nieuws: als jouw webdesigner heeft gezegd dat jouw website ook SEO-geoptimaliseerd is, is ‘ie dat zeer waarschijnlijk nog langer niet. Het blijft toch een vak).

Ik help je - samen maken we
jouw plan

Ooit gaf ik een SEO cursus. Maar dat werkt niet meer. 

 

We moeten een SEO strategie maken voor jouw bedrijf. Die is anders dan die van een ander.

 

Daarom doen we dat samen. Ik leg je wat basisprincipes uit in een video. Niet iedereen hoeft alle video’s te kijken. Als jij een online dienst levert, hoe je niet te weten hoe een webshop werkt. Vervolgens gaan we samen aan de slag. In een videocall. 

 

Daar komt een strategie uit met hele tastbare actiepunten. Die jij volgt. En bijhoudt. Jij doet het meeste werk zelf, ik vertel je waar je het beste kunt beginnen.

Ik heb tijd, mijn handen jeuken, waar moet ik beginnen

Doordat SEO en online marketing zo snel verandert, lijkt het alsof iedereen wat anders zegt.

 

Naar wie moet je luisteren? En vooral: wat moet je doen?

 

Dat antwoord is simpelweg niet voor iedereen hetzelfde. De meest bekende zin in de SEO-wereld is: It depends. Het ligt eraan. 

 

Het is je vast weleens opgevallen dat de zoekmachine resultaten van Google er niet altijd hetzelfde uitziet. Zoek je naar een ‘eBike’, dan krijg je een heel ander resultaat dan wanneer je zoekt naar ‘wat kosten SEO-teksten’. 

 

Google past die pagina’s aan aan de wensen van de mensen. Ze verzamelen tonnen data en doen daar ook iets mee. Verandert het gedrag van de zoekers, dan verandert zo’n pagina ook.

Daarom is de aanpak nooit een kant-en-klaar plan. Soms verschilt het per pagina.

Bezoekers kopen niet bij me

Aan een bezoeker heb je niet direct iets. Op de lange termijn misschien wel hoor, maar de schoorsteen moet roken. Nu, volgende week, volgende maand. 

 

Je hebt dus de júiste bezoekers nodig. Die zich herkennen, je vertrouwen en die klant worden. Joehoe.

Je hebt jouw marketing zelf in de hand

Nog een voordeel: je leert wat jouw concurrenten doen. We kijken zelfs wat er over de grens gebeurt. De VS loopt vaak iets voor. Het waait niet altijd over, maar als dat wel zo is, zijn we iedereen een stap voor. BAM.

 

Lukt het je om online te groeien, dan komt er een dag dat je de SEO en je marketing alsnog uitbesteedt. In het mijnenveld van aanbod weet jij de mooiste bloeiende klaproos te vinden. Je scheidt het kaf van het koren. Want inmiddels weet je waar je het over hebt. 

Het werkt alleen als je het meteen goed doet

SEO op zich bestaat niet meer. Dat komt omdat Google (en andere zoekmachines) hun informatie overal vandaan halen, ook van sociale media.

 

Je moet een autoriteit worden. En laten zien dat je dat bent. Online.

 

Dat betekent dat SEO een heleboel verschillende stapjes is.

Allereerst moet je website goed in elkaar zitten. De techniek moet kloppen, er moet logica in zitten en er moeten slimme interne links zijn (je eigen pagina’s verwijzen naar elkaar). 

Dan moet je content goed zijn. Maar met alleen goede SEO-teksten kom je er niet.

Ik herhaal. Met alleen goede SEO-teksten kom je er niet. 

Als je die al hebt. Zonder die technische basis en andere slimme content (beeld, video, audio, soms maps, noem maar op) win je er geen klanten mee.

Als je dan lekker gaat met de SEO komt de volgende stap.

Je hebt jouw marketing zelf in de hand

Nog een voordeel: je leert wat jouw concurrenten doen. We kijken zelfs wat er over de grens gebeurt. De VS loopt vaak iets voor. Het waait niet altijd over, maar als dat wel zo is, zijn we iedereen een stap voor. BAM.

Lukt het je om online te groeien, dan komt er een dag dat je de SEO en je marketing alsnog uitbesteedt. In het mijnenveld van aanbod weet jij de mooiste bloeiende klaproos te vinden. Je scheidt het kaf van het koren. Want inmiddels weet je waar je het over hebt. 

Alleen in augustus!

Een diepe content audit, concurrentie-onderzoek en strategisch plan.

🔥 Voor maar 250 euro 🔥

(Normaal € 499-750)

Klaar om je website aan het werk te zetten?