Bij Citroengroen bieden we sterke teksten aan, zoals dat hoort voor een goede copywriter. Met goede copy zet je je merk goed in de markt, rank je hoger op Google en haal je meer omzet binnen. Als je dan ook nog eens een steengoede, maar goedkope copywriter op je teksten zet, ben je spekkoper! Want die verdient zichzelf dubbel en dwars terug.

Een goedkope copywriter levert meer op dan ‘ie kost

Goede teksten zijn belangrijk, zeker nu steeds meer dingen verhuizen naar de online wereld. Kijk maar naar jezelf: als je een op vakantie een fiets wilt huren, of plotseling lekkage hebt in je huis, waar zoek je dan? Juist, op Google! Daarom is het belangrijk om een goede website te hebben. Een website met teksten die lekker lezen en de juiste informatie verschaffen. Teksten die de lezer een klant maken! Daarvoor ben je bij Citroengroen aan het juiste adres. En dat hoeft echt niet zoveel te kosten!

Hen hielpen we al aan groei:

Vechten om aandacht

In de wereld van smartphones, e-mails en notificaties wordt continue onze aandacht opgeëist. Noem het ‘prikkels’. Er is veel, algoritmes proberen ons vast te houden. Apps proberen onze aandacht te trekken. Websites trouwens ook.

Bezoekers lezen niet. In elk geval niet in eerste instantie. Ze scannen koppen, moeten zich direct herkennen in de problemen en uitdagingen. Zien dat je betrouwbaar bent. Dat jij de partij bent die helpt.

Om die aandacht vast te houden, moet je voor elk woord vechten. De doelgroep helder hebben. Het doel van de pagina helder hebben. Wat je wilt dat mensen doen (de conversie) helder hebben. Niemand wil weten wat jij graag wilt vertellen. Hoeveel jaar ervaring je hebt, welke prijzen je hebt gewonnen. Lezers – potentiële klanten – willen weten of jij hen kunt helpen. In eerste instantie nog niet eens hoe.

Een goede copywriter houdt al die balletjes in de lucht.

 

Online SEO teksten schrijven, een vak apart

Veel mensen onderscheiden een goede tekst niet van een matige. Daarom lopen veel mensen weg met AI-teksten. 

 

Ken je één website die omhoog is geschoten – qua bezoekers of omzet  – dankzij bijvoorbeeld ChatGPT?

 

Ik ook niet.

 

Ik weet, je zocht ‘goedkoop’. Maar het is wel belangrijk dat je investering zichzelf terugverdient. 

 

 

 

Hoe schrijf je een goede SEO teskt - uitleg in infographic

Inmiddels hoort daar ook nog ‘verzamelen van echte kennis en ervaring’ bij. In de praktijk betekent dat: jouw interviewen. Jij kent je vakgebied beter dan wie dan ook.

 

Wat betaal ik dan voor een goedkope copywriter (spoiler: het levert je meer op!)

Onze prijzen liggen min of meer vast. Dit geldt voor eenmalige opdrachten. Gaan we een groot project doen, dan maak ik een andere prijs.

Vergelijk maar eens met anderen. Tenminste, met anderen die ook resultaten boeken

 

Veel voordeliger, niet?

Online tekst moet vooral aandacht vasthouden

Wat is een ‘lekker leesbare tekst’ eigenlijk precies? Een tekst die online lekker wegleest, is anders opgebouwd dan teksten die voor een tijdschrift of krant geschreven worden. Wij leveren teksten aan voor beide, soms zelfs voor dezelfde titel. We schrijven dan niet dezelfde teksten voor print als voor online. De aandachtsspanne van een online lezer is anders. Ze doen meer aan ‘koppensnellen’, en koppen zijn dan ook belangrijk. Niet geheel toevallig zijn koppen ook belangrijk voor de SEO, de ‘Search Engine Optimization’, of de zoekmachineoptimalisatie. Bovendien krijgen veel sites het leeuwendeel van hun bezoek van mobiele apparaten, en dat leest ook anders. Uit onderzoek blijkt dat 80% van de Nederlanders op taalniveau B1 leest. Het is dus een goed idee om webteksten daarop aan te passen, zodat al je potentiële klanten de teksten lezen én begrijpen.

 

Een goede copywriter levert zijn of haar geld dubbel en dwars op.

 

Lezer wordt klant door goede copywriter

Een goede copywriter schrijft niet alleen lekker leesbare teksten, voor je website, flyers of nieuwsbrief. Hij of zij schrijft ook overtuigende teksten, die een lezer dat extra duwtje in de rug geven. Zo haalt goede copy een lezer over om zich in te schrijven voor een nieuwsbrief, een offerte aan te vragen of iets te kopen in je webshop. En zo haal jij meer omzet! Een goede tekstschrijver verdiept zich bovendien in de doelgroep. Voor een teksten voor een site over hengelsport sla je een andere toon aan dan voor de nieuwsbrief van een administratiekantoor.

 

Een goede copywriter:

  • Schrijft heldere, lekker leesbare teksten die de aandacht vasthouden
  • Heeft uitgebreide kennis van SEO en adviseert je hierover
  • Verdiept zich in jouw doelgroep en product
  • Doet onderzoek naar zoekwoorden en naar je concurrentie
  • Vertelt je van tevoren wat je klus gaat kosten
  • Verdient de investering dubbel en dwars terug
 
 

Een goedkope copywriter: aan welke prijs moet ik denken?

Tekstschrijvers zijn er in diverse prijsklassen. Het is lang niet altijd zo dat hele dure tekstschrijvers ook de beste zijn. Soms kun je voor een hele kleine prijs prima teksten scoren. Let er wel goed op dat de copywriter die je inhuurt verstand van zaken heeft. Er zijn tal van bureaus die werken met studenten die prima tekstjes opstellen, maar geen kaas hebben gegeten van zoekmachineoptimalisatie. Prima voor wat vulling, maar hoger ranken in Google levert je meer zichtbaarheid én meer betalende klanten op. Bij ons kun je al een enkele webpagina laten schrijven vanaf 199 euro. Neem je meer artikelen af, dan kan die prijs zakken. Dat ligt (ver) onder het marktgemiddelde. Hier vind je onze vlijmscherpe tarieven, voor SEO teksten die jouw bedrijf hoger in Google brengen. We bespreken van tevoren wat we doen, en hoeveel tijd we kwijt zijn. Je komt dus niet achteraf voor verrassingen te staan!

Alleen in augustus!

Een diepe content audit, concurrentie-onderzoek en strategisch plan.

🔥 Voor maar 250 euro 🔥

(Normaal € 499-750)

Klaar om je website aan het werk te zetten?